12.2.13

Makeup Challenge - day 2❤


Så nåede vi til day 2 i min makeup challenge - som i nok har bemærket har jeg ikke lavet det hver dag indtil videre, og det er for at skabe lidt variation, så day 2, er i virkeligheden kun for at understrege hvad nr. challenge jeg er noget til ❤ 
anyways, disse er mine mest brugte og yndlingsprodukter til læberne! 

The little Pink Tin - superdrug - en sød lille dåse med læbepomade i, den har Spf 15, og beskytter derfor også om sommeren, den der er derfor perfekt til at have med i strandtasken! dog skal man passe på den ikke smelter, da den er i samme konsistens som vaseline! 

Mac Bullet læbestift i farven FROST - er super fin, jeg er ikke personen der maler læbestift på, men dupper det fint og så jævner det ud med fingrene eller en lille svamp, jeg synes tit det ser for voldsomt ud ellers, og så meget synes jeg heller ikke at læbestift klæder mig! med den købte jeg WHIRL lip pencil også fra Mac, den er en tone mørkere og lidt mere brun i farven, så jeg synes personligt den går super godt med farven her, det var også de to jeg fik guidet sammen af ekspedienten ude i MAC - heatrow lufthavn, var det vidst... et godt tip er dog ikke at tage alle deres råd for seriøst, da især englænderne har en passion for at tegne læberne MEGET kraftigere op end læbestiften de tager på (weird lookkkkk). men farven holder længe og hvis man dupper med en klar/mat gloss eller læbepomade ovenover ser man liiige det ekstra fin ud! 

Clinique Superbalm Moisturizing gloss - åh, hvor skal jeg begynde, min kærlighed til clinique's produkter er efterhånden ikke hemmelig, jeg er inlove med især farven her, som hedder 02 raspberry, ens læber ser SÅ flotte ud og fyldige med denne, et ekstra godt fif vil være at børste læberne med en våd tandbørste før man påføre læbefarver af al slags, da det gør cirkulationen af blodet i læberne sættes ekstra igang og de derfor ser mere fyldige og lækre ud! - DOG vil jeg råde jer til at altid tørre låget og tuben af efter brug, da den ellers kan begynde lugte rigtigt grimt, det gør 2 af mine nu :-(

2 kommentarer:

  1. Ville gerne at man kunne se farven på læbestiften:)


    Håber du vil tjekke min blog ud, og måske aflægge en kommentar:)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fed anmeldelse ... kender godt det med lugten på clinique.

    SvarSlet