10.2.13

Makeup Challenge - day 1❤

day 1 - et produkt jeg bruger hver dag


Sådan bruges masken:
for at få det bedste resultat skal masken bruges minimum 2-3 gange om ugen!

  • Massér cremen blidt i cirkulerende bevægelser på rengjort hud. 
  • Lad masken virke i 10-15 minutter til den er tør. 
  • Skyl af med lunkent vand.
  • Brug en fugtgivende dagcreme / Natcreme efter.


    Det hele startede med at jeg på min gamle blog fik lov at teste denne, jeg fik 3 tilsendt så jeg kunne lave en giveaway til mine søde læsere også, hvilket jeg gjorde. Siden har jeg brugt den 5 gange om ugen, mandag - fredag, jeg bruger den hver morgen, eller om aftenen inden jeg skal i seng, afhængig af hvad tid jeg skal møde om morgenen.. Jeg synes den minder lidt om en scrub fra clinique - 7 day scrub eller sådan... idet den lige går ind og gør, at din foundation / pudder smelter dét ekstra ind i huden, jeg mener det er 3 måneder siden jeg testede den, og jeg har endnu ikke brugt halvdelen (dog påføre jeg den kun i t-zonen, da det er der jeg har mit ''problemarea''). udover det har den også gjort at jeg skinner en smule mindre end jeg har gjort tidligere, man skal dog huske at ikke have den for tæt på øjnene, da dens duft godt kan kradse lidt - så jeg ved ikke om den kan blive for krads til en sart hudtype, men det er jo bare at prøve sig frem, jeg synes ihvertfald den virker perfekt på mig. - du kan købe den her til 198kr, ellers er jeg ret sikker på den også skulle være kommet i Matas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar